Monday, March 16, 2009

im back...

Alhamdulillah nek aku da ok cket..tp xleh dijangka..kjap ok,kjap langsung xbrdaya smpai xleh bckap n trbaring je..tp die sgt2la happy aku blik,smpaikan org lain nk bg mkn die xnk,tp bile npak aku je terus nk..aku pun brpuas hati sbb dpt jage die time tu..pg2 sabtu aku mandikan die,pakaikan cntik2,siap semburkan perfume paris hilton kepunyaanku..rupe nek aku pun ade ala2 paris hiton sbb rambut diowg same colour..hihihhh..
then ptg tu aku kuar jap g beli my grandmanye pampers,quaker oat(nek aku pgil Terigu) n susu anlene..pegi ke jj,sempat gak aku capai sebijik kasut kt vincci n mkn kt foodcourt...jj melaka nye foodcourt mmg sgt sdp dbandingkan ngn foodcourt kt kompleks mebeli belah yg lain..


lamb chop mnjadi pilihan ank buahku Izzati Insyirah..nang pling nyaman rase die..****star aku bg..


nasi goreng tomyam lak nur najihah pilih..best jgak..same rase mcm kt kdai mkn kelantan..****star gak..


sushi memenuhi pilhan diet Nur Hidayah..huhuhhu..ni ** jek sbb xbest nau..

4 comments:

eazy insyira said...

paling nyaman skalik mek punye lamb chop ar!ayam penyet pown kalah!haha

hafizzuan said...

ayam penyet xsedap la..hehe

happy life korang ni kan....hehe

daniel sebastian said...

erm ida ida...
asyik post ttg mkn je..
ptt la ko dh makin temok...
jgn nk pertikaikan aku plak k...
ko tu ppuan...lain...
jgn smpai ade yg tego kt PAS, SACC MALL or PKNS "dh bape bulan dh kak?"

princess ida said...

ayam penyet sedap la..makanan yg paling buat saya,sarah dan ct trliur..jal x tmasuk sbb die semua makanan favourite die..huhhuhhu
biale aku mkn jal,next year aku dietla..hahhahaha