Friday, March 20, 2009

WIRA SEJATI im in love....

ni pulak time mkn kt WIRA SEJATI...mule2 nk g WIRA KLASIK,x bukak..so dgn pantas aku bg cadangan ke tempat mmg aku suke kunjungi ni..diorg xtau sbb trsurat dan trsirat aku ajk ke sini,,da msuk bru diorg tau dan brsetuju ngn pendapat aku...ye aku suke!!!!



jal,bella dan diriku mkn nasik putih,lauk kerabu ayam,udang msk pedas,sup ekor,telur bistik,timun dan sambal belace..
wani plak mkn kuey teow kungfu..best..name pun kdai kelate kan..



4 comments:

eazy said...

kejaan ko mmg asyek makan jew eh?

beLL@d@w|tcH said...

oi..mana pic dak abg tuh??
hahahhaha...
penat aku curik pic dia...
tergamak ko tak letak...
ampes jerk....

daniel sebastian said...

eazy...eazy..eazy...
ko bru tau ke prangai makbusu ko tu?
mencekik 24/7...
tgk la bodynya skang....
tp nasib baik ade alternative bli produk pati halia yg dutanya kuza tu...
hehehehe...
harap pasni body mcm kuza tu la kan...
murahnya produk2 mcm tu kt melaka?
nape ek?
ntah2 x brkualiti...
mmbazir je duit aku nnt..
eh apehal aku plak?
kantoi disitu...

nurhazwanirupingat said...

hye ida...
kenal x?
u in love ida?
dgn sape?
xcite kt mek pun...
tahniah la ye..